Три фирми правят туристическа маркетингова стратегия за парк „Ловен дом“ в Благоевград

Три фирми участват в процедурата за изготвяне на туристическа маркетингова стратегия за парк „Ловен дом“ и Ботаническата градина в Благоевград.

Днес конкурсната комисия отвори ценовите предложения на кандидатите, след което предстои да вземе решение и да се премине към подписване на договор с избрания изпълнител.

Стратегията, която ще бъде разработена, има за задача да определи по какъв начин Благоевград ще представи двата обекта като привлекателни места за посещение както за местните жители, така и за туристи от страната и чужбина. Тя ще очертае възможностите за развитие на различни туристически продукти, най-подходящите начини за тяхното популяризиране, ключовите целеви групи, към които трябва да бъдат насочени усилията, както и посланията и рекламните дейности, които биха привлекли повече посетители.

Споделете с приятелите си
Ако харесвате нашата медия, подкрепете ни

Коментари

Има 0 коментара за статията

Напишете коментар

За да добавяте коментари е необходимо да се впишете в системата
ВХОД