Три фирми правят туристическа маркетингова стратегия за парк „Ловен дом“ в Благоевград
Три фирми участват в процедурата за изготвяне на туристическа маркетингова стратегия за парк „Ловен дом“ и Ботаническата градина в Благоевград.
Днес конкурсната комисия отвори ценовите предложения на кандидатите, след което предстои да вземе решение и да се премине към подписване на договор с избрания изпълнител.
Стратегията, която ще бъде разработена, има за задача да определи по какъв начин Благоевград ще представи двата обекта като привлекателни места за посещение както за местните жители, така и за туристи от страната и чужбина. Тя ще очертае възможностите за развитие на различни туристически продукти, най-подходящите начини за тяхното популяризиране, ключовите целеви групи, към които трябва да бъдат насочени усилията, както и посланията и рекламните дейности, които биха привлекли повече посетители.










































Коментари